نکاتی در مورد دستگاه جوش آرگون آب خنک

نکاتی در مورد دستگاه جوش آرگون آب خنک

نکاتی در مورد دستگاه جوش آرگون آب خنک

دستگاه جوش آرگون یکی از انواع دستگاه های جوش می باشد که به وسیله ی آن میتوان سطوح فلزی مختلف را به یکدیگر متصل نمود. در جوشکاری آرگون یک الکترود غیر مصرفی از جنس تنگستن به دلیل نقطه ذوب بالای آن مورد استفاده قرار میگیرد. در روش جوشکاری به وسیله ی دستگاه جوش آرگون به طور معمول از سیم جوش برای ذوب کردن و پر کردن منطقه جوشکاری استفاده میشود. در روش جوشکاری به وسیله ی گاز آرگون نیز جوشکاری به همین صورت انجام میشود.

دستگاه جوش آرگون آب خنک در روش جوشکاری به وسیله ی دستگاه جوش آرگون آب خنک میتوان از این دستگاه برای جوشکاری تیگ دی سی و تیگ دی سی پالاسی ، تیگ ای سی، تیگ ای سی پالاسی و جوشکاری الکترود استفاده نمود. از دستگاه جوش آرگون آب خنک میتوان برای جوشکاری لوازم خانگی، دوچرخه سازی و خودرو سازی و … استفاده نمود.

از دستگاه جوش آرگون آب خنک میتون برای جوشکاری آلومینیوم ، آلیاژ منیزیوم آلومینیم، فولاد آلیاژی ، فولاد کربن، مس و … استفاده نمود. از جمله اطلاعات کاربردی در رابطه با این دستگاه میتوان برخورداری این دستگاه جوش از تکنولوژی انورتر دوبل نام برد که یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های حال حاضر می باشد.

در حین استفاده از این دستگاه، شاهد مصرف کم برق آن خواهید بود در کنار این موارد 85 درصد توان دستگاه بالاتر خواهد رفت. این نوع دستگاه جوشکاری مجهز به سیستم های حفاظتی در برابر اضافه ولتاژ و جریان و گرما می باشد که در صورتی که هر یک از این موارد از حد تعریف شده افزایش پیدا کرد سیستم به طور خودکار نسبت به قطع برق اقدام نماید. این اقدامات باعث بالا تر رفتن عمر مفید استفاده از دستگاه در کنار القای حس اعتماد به استفاده از کننده از دستگاه می باشد.

توجه داشته باشید که در جوشکاری آلومینیوم از الکترود تنگستن خالص استفاده میشود و در حین استفاده با پت پت کردن آن رو به رو خواهید شد. الکترود توریم دار در دو نوع 1 درصد و 2 درصد ساخته میشود که نوع یک درصد آن به رنگ قرمز و نوع دو درصد آن به رنگ زرد می باشد. الکترود تنگستن زیرکونیوم دار سفید رنگ ،لانتان دار مشکی و سزیم دار طلایی رنگ می باشد.

در صورتی که مایل هستید دستگاه جوش آرگون خریداری نمایید می توانید با شماره های درج شده بر روی سایت با بخش پشتیبانی و فروش انواع دستگاه جوش تماس گرفته و از شرایط فروش این محصول اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


ابزار آلات ابزار آلات ایمنی استانداردهای جوشکاری استفاده از گاز محافظ در جوشکاری چه تاثیری می‌گذارد؟ الکترود جوشکاری انواع جوشکاری انواع دستگاه جوش انواع دستگاه جوش اینورتر انواع روشهای جوشکاری ایران جوش اینورتر اینورتر جوش اینورتر جوشکاری اینورتر جوشکاری چیست؟ تجهیزات جوشکاری جوش و برش جوشکاری جوشکاری آرگون جوشکاری اصطکاکی ارتعاشی جوشکاری الکترود دستی جوشکاری الکترود دستی (SMAW) چیست؟ جوشکاری با گاز اکسیژن جوشکاری تیگ جوشکاری در حالت جامد جوشکاری مقاومتی خرید قطعات اینورتر جوش دستگاه اینورتر جوش دستگاه اینورتر جوش دست دوم دستگاه اینورتر جوشکاری دستگاه جوش دستگاه جوش co2 دستگاه جوش آرگون acdc دستگاه جوش آرگون آب خنک دستگاه جوش اینورتر دستگاه جوش اینورتر چیست و چگونه عمل میکند؟ دستگاه جوشکاری دستگاه جوشکاری اینورتر فروش قطعات اینورتر جوش فروشگاه ایران جوش قطعات اینورتر جوش قطعات اینورتر جوشکاری قیمت دستگاه جوش اینورتر دست دوم قیمت قطعات اینورتر جوش لوازم جانبی اینورتر جوشکاری ماسک جوشکاری

آخرین پروژه ها


تفاوت دستگاه جوش و اینورتر
دستگاه جوش آرگون ۲۵۰آمپر تکفاز ACDC
دستگاه جوش آرگون 315 آمپر
برش پلاسما چیست؟ انواع مختلف برش پلاسما
اینورتر ماسفت بهتر است یا IGBT؟
جوشکاری co2 چیست؟ و کاربرد آن در اسکلت ساختمان

درباره ما


اینورترهای جوشکاری ایران جوش و لوازم جوش و برش

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش اینورتر های جوشکاری ایران جوش

تعمیرات تخصصی انواع اینورتر های جوشکاری

Open chat
سلام
چطور می‌تونم کمکتون کنم؟